3 Mart 2012 Cumartesi

KAZAK YENİLEME...


Kazak yenileme işi oldukça kafama yattı. Giymediğim kazakları vermek yerine , değerlendirip bir de böyle deniyorum. Genelde boğazlı ve degaje kazaklarımı yeniledim ; hepsi sonuç olarak renkleri farklı olsa da birbirine benzediği için bir farklılık yaratmak istedim. Bendeki boğazlı kazakların dönüşümünü önceden yaptığım için çoğunun fotoğrafı yok ; fotoğraflayabilmek için bir arkadaşımın kazağını yeniledim bu sefer de...

Önce kazağın boğaz kısmını çıkardım ve sonra omuzlardan düşmemesi için yakadan kestiğim bir parçayla bant yaptım ; hazır aldığımız t-shırtlerdeki gibi.


Daha sonra da yakayı büzerek yine kalan parçalardan diktiğim bir çiçeği monte ettim.



Çiçeğin yapılışını daha önce anlatmıştım. Kağıt ya da kumaş olsun farketmiyor ; aynı şekilde yapılıyor. Aşağıdaki bağlantıda...

Hiç yorum yok: