17 Nisan 2012 Salı

DOĞUMGÜNÜ HAZIRLIKLARI...

Doğumgünleri , beraberinde çok büyük bir sektörün oluşmasına da imkan verdi. Bu özel gün için özenen anneler seçmiş oldukları temaya göre bardağından tabağına , şapkasından afişine her şeyi hazır alabiliyorlar. Ama ben daha farklı bakıyorum bu duruma. Kendim bir şeyler hazırlamayı daha çok tercih ediyorum. Hem diğerlerinden farklı oluyor hem de gerçekten çocuğunuz için birşeyler yapmış oluyorsunuz. İşte bu vesileyle yiğenimin doğumgünü için yapmış olduğumuz hazırlıkları paylaşmak istedim sizlerle...Annem , kardeşim , kızım ve ben hep birlikte elbirliğiyle hazırladık tüm bunları. Biraz uğraştırıcı oldu ama değdi doğrusu ; çünkü ortaya çok güzel şeyler çıktı.

PATLAMIŞ MISIR KÜLLAHLARI...


Renkli elişi kağıtlarını kullanarak hazırladık küllahları. ( Kağıdın uzun kısmına yapıştırıcı sürüp huni şeklinde döndürerek diğer kısmını üzerine yapıştırın.)


Biz üzerini süslemek için daha önce hazırladığım panodan kalan kelebekleri  ( http://evkusuyum.blogspot.com/2012/03/ucusan-kelebekler.html ) kullandık ; siz başka aksesuar da kullanabilirsiniz.
Çok güzeller değil mi?


JELİBON KAVANOZLARI...


Japon pazarından aldığım en minik boydaki kavanozları kızım renkli jelibonlarla doldurdu ,


Annem de gözlerini yapıştırıp


Ağızlarını çizdi ; elbirliğiyle hazırladık gülenyüzlü jelibonları...


ROZETLER...


Malzemeler ; küçük kek kağıdı , grafon kağıdı bir parça keçe ve yapıştırıcı...


Bütün parçaları üstüste yapıştırın.




En son da kuyruk kısmını yapıştırıp isim yazın. İşte bu kadar...


Hiç yorum yok: