12 Nisan 2012 Perşembe

İĞNEDENLİK...


Dikiş - nakış işleriyle uğraşanlar için çok gerekli bir şey iğnedenlik. İğneler üzerinde ayrı ayrı durabildiği için kullanım kolaylığı sağlıyor.
Yapımı çok basit ; iki adet aynı büyüklükte yuvarlak kesilmiş keçe parçasını ,


Üstüste koyup dikmeye başlayın.


10-15 cm uzunluğunda kestiğiniz kurdelayı


İkiye katlayarak dikmeye devam ettiğiniz keçenin arasına koyup kudelayı sabitleyin.


Açık bıraktığınız taraftan içini bir miktar elyafla doldurun ; pofidikliğini kendinize göre ayarlayın. (Elyaf yoksa pamuk da kullanabilirsiniz.)


Kalan kısmı da tutturun.


Üzerine yapıştırmak için ben kızımın sticker'larından kullandım.( Toyz-shop'tan almıştım ; birçok şey de işime yaradı doğrusu.)


Ama siz zeminden farklı renkte keçe ile de çiçek motifi kesip yapıştırabilirsiz.


Herzamanki gibi yapıştırma işleri kızım ait...


İşte hazır.


NOT: Yılbaşında kırmızı ve yeşil renkler kullanarak üzerine yine keçeden yeniyıl ağacı motifi yapıp arkadaşlarıma hediye etmiştim ; çok hoşlarına gitmişti.

2 yorum:

ÖZ MODİSH dedi ki...

Çok ihtiyacım olmasına rağmen bi türlü yapamadım:)bana onu hatırlatmış oldun:)ellerine sağlık:)

evkuşu dedi ki...

Çok mutlu oldum ihtiyacınız olan birşeyi hatırlattığıma...Şimdi yaparsınız artık iğnedenliğinizi ; gördüğünüz gibi yapımı çok basit iki dakikanızı almaz.