23 Ekim 2012 Salı

ÇİKOLATA SEPETİ...


Bayram geliyor ; çikolata , şeker tabi ki bayramların vazgeçilmezleri... Ben de bundan yola çıkarak kızım ve okuldaki arkadaşları için bir sepet süslemesi yaptım ; içini de çikolatayla doldurdum ve gönderdim okula...


 
Aslında sepet sadeyken de çok cici ama yine de süslemek istedim.
 
 
Önce sepetin büyüklüğünde yuvarlak bir parça kumaş kestim.
 
 
Etrafını makinede çevirdim. ( Elde de yapabilirsiniz.)
 
 
Diktiğim parçayı tabana yerleştirdim.
 
 
Daha sonra renkli keçelerden kestiğim yuvarlak parçaları yapıştırdım.
 
 
Son olarak da yine keçeden hazırlayıp içini elyafla doldurduğum pufidik kalbi monte ettim.
 
 
Vee çikolata sepetimiz hazır ; haydi okula...
 

2 yorum:

örgü tasarımları dedi ki...

cokk hoş bir düşünce...bayıldımm..mutlubayramlarr

evkuşu dedi ki...

Teşekkür ederim beğenmenizesevindim. Size de mutlu bayramlar...