11 Şubat 2013 Pazartesi

SEVGİLİLER GÜNÜ KURABİYESİ...


 İdil'in sömestre tatilinde olması nedeniyle pek fazla birşey yapamadım ; bu süreyi daha çok onunla birlikte geçirmek istedim. Bugün tatil bitti. İdil okula gidecek ben de çalışmalarıma başlayacaktım ama olmadı. İdil'in öğretmeni rahatsızlandığı için tatilimiz bir hafta daha uzadı. Hava da yağmurluydu , dışarı çıkamayınca kurabiye yapalım bari dedik.         ( Bakmayın aşağıdaki fotoğrafta parıldayan güneşe... Kurabiyelere başlamadan önce şakır şakır yağmur vardı. Hazırlarken güneş açtı ; fırınlarken yine yağmurluydu. Boşuna dememişler İzmir'in havasına güven olmaz diye... )


Malum , önümüz Sevgililer Günü olunca bizim kurabiyeler de '' Sevgililer Günü Kurabiyesi '' oldu...


İdil hamura şekil vermeyi , kurabiye yapmayı çok seviyor. O nedenle önünde merdane , elinde kalıplarla bol bol fotoğrafı mevcut...


Bu sefer biraz da süsledik kurabiyelerimizi... Dr. Qetker'in çok değişik ve güzel malzemeleri var ; bu da onlardan biri ; Migros'larda bulmak mümkün.


İnce ucuyla tüpü kalem gibi kullanmak mümkün.


Benim kurabiyeler hazır...



Bunlar da İdilinkiler...


Eee ben sunum yaparım da kızım yapmaz mı bu da İdil'in kurabiye sunumu...


Hiç yorum yok: