12 Kasım 2013 Salı

SABAH YÜRÜYÜŞÜNDEN KARELER ...


Bu aralar sağlıklı yaşamla ilgileniyorum. Egzersiz , dengeli beslenme , yürüyüş hayatımın vazgeçilmezleri oldu. Aşama aşama soktum bunları hayatıma bir anda geçiş yapsaydım şimdiye bırakmış olurdum herhalde ...
Üç hafta önce egzersizle başladım ;evde ısınma ve yer hareketleri . Bir hafta sonra egzersize yürüyüşü ekledim ; bu hafta ise yediklerime dikkat etmeye ve sağlıklı beslenmeye çalışıyorum fiziksel aktiviteyle birlikte...


Hayatımdaki bu değişiklikler çok ama çok iyi oldu. Kendimi gerçekten iyi hissediyorum. Hele ki yürüyüş çok iyi geliyor. Denizi seyrederek yürüyüş yapmak gibisi yok. Bu arada her sabah bu tabelayı görmezsem içim rahat etmiyor. Zaten sahile çıkana kadar da bir kilometreden fazla yürüyorum ; bir de dönüşü var bu gidişin ... Yani hatırı sayılır derecede yürümüş oluyorum.




Bu pelikan da sabah sabah ziyaret etmiş bizim taraf ı ( yani Güzelyalı ' yı  ) ... Herhalde Kuş Cenneti 'nden kaçmış.
Sonuç olarak bugün hava gerçekten mükemmeldi ; bahar gibi ... Ve deniz ; güzel hava ve yürüyüş bana çok ama çok iyi geldi ...
 



Hiç yorum yok: