13 Mart 2014 Perşembe

YİNE YİNE KAZAK YENİLEME ...



Aslında aynı hatayı hep yapıyorum . Tam olarak üzerime yakıştırmadığım halde bazı kazakları alıyorum . Sonra da giyebileceğim bir hale getirebilmek için kesip biçiyorum . 


Nitekim bu kazak da aynı sona mahkum oldu . Ama çok iyi oldu :)



Yine her zamanki gibi yakayı çıkarttım . Ama bu sefer tersini  düz yaptım açık olan kısmı sırta verdim ; önü kayık yaka oldu .



Bu kazağın atma ihtimali olduğu için diktim . Aslında elde de çok rahat çevrilebilir ; makine şart değil yani .


Yine başka bir kazaktan kalan trikoyu ince şeritler halinde kesip üçlü üçlü birleştirdikten sonra



Saç örgüsü yaptım . Yalnız tek parça yapmakta fayda var . Çünkü ne kadar parça o kadar ek yeri demek .



En son olarak da hazırladığım parçaları yakaya monte ederken eklenti yerlerini alttan çevirdim ki daha muntazam görünsün . 


İşte hazır ...


1 yorum:

Unknown dedi ki...

Elinize sağlık.çok güzel olmuş.