30 Nisan 2014 Çarşamba

İDİL , BEN VE EĞİTİM ...


Bugün eğitim programım müsaitti . Zamanını bizim belirlediğimiz bir saatlik atölye çalışmasından sonra serbest zaman vardı . Ben de bu yüzden İdil ' i de yanıma aldım ( sağolsun hocam izin verdi ) Bu aralar çok ayrı kaldık . Hem birlikte vakit geçiririz ; hem de onun için de değişik bir gün olur diye düşündüm . 

 
Denizli treninin Selçuk ' tan geçtiğini öğrenmiştim . Daha önce hiç tren yolculuğu yapmayan kızım için farklı bir deneyim olacağını düşününce trenle gitmeye karar verdim . Tren yolculuğu gerçekten konforlu hem de daha zevkli . İçinde rahat hareket edebildiğiniz için de sıkılmıyorsunuz .

 
Yalnız şansımıza tam inmeye yakın yağmur başladı .

 
 
Sanırsınız sonbahar ...

 
 
Neyse ki yağmur kısa sürdü . Ben de söz verdiğim üzere İdil 'i Kuğulu Park ' a götürdüm .

 
 
Burası Kuşadası yolu üzerinde Selçuk Hastanesinin yanında . Yalnız adı Kuğulu Park olmasına rağmen içinde hiç kuğu yok . Ama yine de çok güzel bir yer ...
 
 
İdil ördekleri beslerken ben de okkalı bir kahve içtim .
 
 

 Daha sonra atölye çalışmam için eğitime gittik . Canım kızım ne sesini çıkardı ne de yanıma geldi . Artık nasıl tembihlediysem :)

 
Eğitim çıkışı tren istasyonuna giderken yol üzerinde gördüğümüz leyleklerin yuva yaptığı bu tarihi kalıntılar  ( Ki Selçuk ' ta bir çok terde yuva yapmış leylekleri görmeniz mümkün )
 
 
Ve Kurtuluş Yolu Anıtı ; Selçuk ' ta görebileceğiniz  yerlerden sadece birkaçı ... Selçuk içinde bulunan diğer tarihi yerleri saymıyorum bile ; bunlar dediğim gibi sadece tren istasyonuna giderken karşınıza çıkanlar .
( Efes , Meryemana , Artemis tapınağı , Yedi uyuyanlar mağarası , Buharlı lokomotif müzesi , Şirince ve daha adı aklıma gelmeyen bir çok yer var Selçuk ' ta gezebileceğiniz )


 
 
 
Dönüşteyse yine Selçuk ' tan geçen Denizli treniyle seyahat ettik . Ne olur ne olmaz bulunsun diye İdil ' e aldığım hikaye kitabı ise yolda sıkılmadan bir yolculuk geçirmemizi sağladı .

 
Sonuç olarak güzel bir gündü . İdil ' in de çok hoşuna gitmiş . Eee ne butlu bize o zaman ...

 

Hiç yorum yok: