12 Kasım 2014 Çarşamba

SONUNDA ...


Hangi akla hizmet hamilelliğimin son zamanlarında böyle bir işe kalkıştım bilemiyorum .  Ama kimseye tavsiye etmiyorum sinirden stresten kasım kasım kasıldım . Bir de öyle enteresan ustalara denk geldik ki Allah selamet . Bir haftada bitiririz deyip iki buçuk haftada çıkmalarına mı yanarsın , tam bitti deyip evi temizlettikten sonra bitmediğine karar verip evi tekrar batırmalarına mı yanarsın . Ne siz sorun ne ben  söyleyeyim ...


Neyse şükür bitti evi teslim aldık geçen hafta salı  günü ve o günden beri de evi toparlamak için uğraştık . Temizlikti , montaj işleriydi , dekorasyondu derken şükür Allahıma bugünleri gördük . Her ne kadar daha tamamlanmasını beklediğimiz işler olsa da büyük çoğunluğunu hallettik . Gerisine de artık sıkılamayacağım çünkü doğuma  çok az kaldı ; yetişmezse yetişmesin ....
( Aman Allahım bunu ben mi diyorum ? Çok sıkılmışım demek ki ... )


Pıtırımın tülleri henüz gelmese de ( Üç haftadır perdelerimi dikemeyen English Home ' a sevgilerimle )



Çıtırımın odasının bir kısmı tamamlanamasa da yapacak bir şey yok .
Allah sağlık sıhhat versin buna da şükür ; evimde doğum yapamayacağım diye korkmaya başlamıştım çünkü :) ...






Hiç yorum yok: