25 Nisan 2015 Cumartesi

23 NİSAN KUTLU OLSUN ...


Nedendir bilmem hep çok özendim folklör oynayan çocuklara ; İdil de oynasın istedim hep ... Bu seneye nasipmiş . Sene başından beri hazırlandıkları bu gösteriden alınlarının akıyla çıktılar . Son gece artık heyecandan uyuyamayan kızım İdil ertesi gün gayet profesyonel bir şekilde gösterisini tamamladı ; heyecanından eser yoktu ... Arka arkaya bir kaç gösteri hazırlamışlar . Hepsi çok güzeldi ama beni en çok duygulandıran kına gecesi mizanseniydi . Gözlerim doldu . Bu görevin altından başarıyla kalkan canım kızımla çok ama çoookk gurur duyuyorum ; bebeğim benim ...






 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ama özledik yazılarınızı :) Bebişe öpücükler .

evkuşu dedi ki...

Bebişin öpücüklerini aldım ; teşekkürler ... Gerçekten ben de özledim yazı yazmayı ama işler güçler , bebek derken , fırsat buldukça yazmaya çalışıyorum . Arayı uzatmamaya çalışacağım ; sevgiler ...