11 Aralık 2015 Cuma

HAMA BEADS ( Hama boncukları ) ...


İkea ' ya her gidip geldiğimde gördüğüm fakat nasıl yapıldığını bir türlü anlayamadığım şeyelrdi bunlar ; sonunda öğrendim .
 Adı hama boncuğu , kalıplar üzerine dizilip ütülenmek suretiyle yapılıyor . Pinterestte çok güzel örnekleri var tabi ama kendinize göre de bir çok figür yapabilirsiniz . Biz şimdilik hazır kalıptan takılıyoruz ...


Aslında kendime diye düşünmüştüm almadan önce ama İdil ' e de çok uygun olduğunu düşündüm daha sonra . O yüzden ikimiz de yapıyoruz . Tabi bu arada minik eller daha şanslı bu faaliyet için .  Biz öncelikle yeniyıl süsü yapalım istedik ; o yüzden hazırladığımız figüre silikon tabancasıyla ip ekleyip minik çam ağacımıza astık öncelikle .


Daha sonra da bunu yaptık . Yaptık dediğime bakmayın hepsini İdil yaptı ben sadece ütüledim :) Bu arada yapımını daha ayrıntılı görmek isteyenler için bir video linki vereceğim 36. dakikadan itibaren izleyebilirsiniz ; şimdiden başarılar ...
http://www.kanalturk.com.tr/haber/109782/deryanin-dunyasi-04-11-2015


Hiç yorum yok: