2 Aralık 2015 Çarşamba

KAR KÜRESİ ...


Ne zamandır yapmak istediğim bir şeydi kar küresi ; ancak bir türlü fırsat bulamamıştım. Fırsat bu fırsat yapayım dedim. İdil ' in de çok sevdiği bir şey . (Kim sevmez ki ışıl ışıl ...) Daha önceki yıllarda bir kaç tane almıştım ama hep kırıldı , İdil de çok üzüldü . Bu yüzden bu sefer çok olsun dedim ; irili ufaklı bol bol yaptım . Görüldüğü üzere kızım da çok mutlu oldu ...


Sadede gelelim kar küresi için gerekli olan malzemeler kısaca şöyle ;
1 ) Muhtelif boyda kavanozlar ( Ben bebitinin mama kavanozlarını kullandım .)
2 ) Küçük objeler ( Bebitiden biberon fırçası ; bambinodan minyon ve eyfel kulesi ; mamitodan da melek ... )
3 ) Renkli sim ve pullar ( Tavsiye : yıldız şeklindeki pullar daha orjinal duruyor . )
4 ) Silikon tabancası ( Onsuz hiç birşey olmuyor zaten .)
5) Veee bol miktarda su ...


 Kavanozda ters çevirince objelerimiz kısa boylu kaldı . Biz de yükseltmek için tea light mumun üzerine yapıştırdık .  ( Şişe kapağı da kullanılabilir tabi . ) Daha sonra kavanoza su , sim , pul ekleyip objeli kapaklarımızı silikonlayıp kapattık .
Veeee ; işte hazır ...




Hiç yorum yok: