17 Aralık 2015 Perşembe

PONPONLU KOZALAKLAR ...


Doğa kış mevsiminde bir çok güzel malzeme sağlıyor bize ; kurumuş yapraklar , dallar , meşe palamutları , kozalaklar ... Son dört beş faaliyetim de hep bu malzemelerle oldu .Gerçekten de bu malzemelerle bir çok şey yapılıyor . Ben en çok kozalakları seviyorum . Hiç bir şey yapmadan bir tepsinin içine koyup yanına iki yaprak bir mum ekleseniz bile çok ama çok güzel duruyorlar . Ama bu sefer böyle yapmadım  şirin bir uygulama gördüm onu deneyeyim dedim . Aslında ilk gördüğümde ağaç süsü olarak düşünmüştüm ; sonra orjinalindeki gibi cam süsü yapmaya karar verdim .  


Malzemelerimizin hepsi basit . Doğadan kozalak , kırtasiyeden en küçük boy ponpon , evden de silikon tabancası ( zaten onsuz bir şey olmuyor ) .

 
 Nasıl mı yaptık ? Silikona anne gücü yapıştırmaya İdil parmağı :)


Vee işte hazır ...


Hiç yorum yok: